torsdag 26. november 2009

utfordring

etter utfordring fra Ludoland og Pillepalle publiserer jeg herved det 4.bilde i den 4.mappen i "mine bilder". her lå uglene mine... et bilde jeg har tatt av en gammel "mine fugler" bok, som jeg vil bruke til et eller annet... har foreløpig satt de opp på bildelisten i stua... for å liksom la de synke litt disse uglene... skal jeg printe de på en plate, eller sette bilde som det er i en ramme og la det bli en del av bildeveggen i gangen ved siden av elgegeviret... hm... de får henge der i stua å modne litt tror jeg.


i går hadde jeg besøk av rom 123-folk... det var superhyggelig! her sitter fotografen i full kons og presser seg så langt inn i hjørnet han kan for å oppnå den optimale vidvinkelen.

one more thing: nesten verdens fineste blogg har ute en konkurranse DU kan delta i, check out gunhipswollenlip :)


7 kommentarer:

  1. Så gøy da. Rom 123 er mitt favorittinteriørblad. Vet du når det kommer i bladet??

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint. Jeg er imponert over alle som tar kontakt med deg. Det betyr at du er veldig flink: )

    Du har en flott blogg. Mange fine bilder.

    SvarSlett
  3. så kjekt at hjemmet ditt kommer i rom 123..du får tipse oss når det kommer:)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å få DEN utgaven av Rom 123! Digger både mak-overen og den kitchy elgen, så det blir stas å få se mer! ; )

    SvarSlett
  5. Ok, da var det avgjort, jeg blir nødt til å skaffe meg et abonnement på Rom 123! Så gøy at du kommer i favorittbladet mitt, det var vel fortjent. Gratulerer!

    For en god ide det uglebildet ditt var! Nå ble jeg inspirert til å gå løs på mammas gamle blomster- og fuglebøker :) Skikkelig kult var det.

    SvarSlett
  6. nei så spennende med photoshoot:) Liker uglene dine (lurer nesten på om jeg har den samme boka)!

    SvarSlett
  7. Så kjekt å ha Rom 123 på besøk, gleder meg til å lese repotasjon.. Vet du når den kommer??
    Retroblomsterhatt er notert:) Skal se om jeg ikke får til noe der ja..

    Ellers må jeg si at uglebildet var utrolig koselig:) Ha ei nydelig helg, klem

    SvarSlett