onsdag 12. januar 2011

eitsj n' em

aweraer

søteste sko fra h & m
asda

7 kommentarer:

  1. her frøken staseli! fin sko ja! Prinsessesko faktisk:-) Også skimter jeg et ganske fint brett bak der også! ajaj!

    easypeasy å få store bilder. Jeg gikk inn her å leste om hvordan: http://moseplassen.com/2008/07/tips-til-andre-bloggere-p-blogspot/.
    først måtte heg endre i html på selve kolonnestørrelsene slik at jeg fikk plass til større bilder. tvitvi!

    SvarSlett
  2. Ja, der svarte Brigg på det jeg tenkte å skrive til deg! Det er lett å få store bilder :) Takk for koselig kommentar!

    SvarSlett
  3. Hei du flotte kvinne!
    Jeg har sittet og lest og kost meg i bloggen din nå. Så mange herlige bilder og ord.
    Jeg legger deg på lista mi, for jeg vil så gjerne komme tilbake til deg her.

    Takk for det du deler, din kreativitet og glede!

    (Jeg er forøvrig gift med Åshilds bror. Jeg er stolt over å være i slekt med den så utrolig kreative Prydelig-bloggeren.)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett